Als u kiest voor ophalen, houd er dan rekening mee dat u de producten zelf moet ophalen in onze winkel. In dit geval bieden wij geen bezorgservice. Dit is een algemeen beleid voor de bezorg methode voor ophalen. Niet te handig voor jou? Lees verder en maak kennis met wat we nog meer bezorg methoden bieden. Mogelijk bieden wij een bezorg methode die beter bij u past.
Ophalen bij een postpakketpunt bij u in de buurt
Een pakketpunt is een gemakkelijke en handige manier om items te ontvangen. Winkel in onze online winkel, selecteer vervolgens het pakketpunt als het type levering en kies de gewenste ophaallocatie. Het artikel wordt geleverd aan de door u aangeven ophaallocatie. De pakketpunten zijn beschikbaar op centrale locaties en tijdens de openingstijden van winkels, ook in het weekend. Meer dan de helft van de klanten haalt hun pakket al op de dag van levering op.
Versturen naar bv. woon-/werkadres
Wat gebeurt er wanneer u kiest voor verzending naar de deuroptie? Onze winkel neemt de verantwoordelijkheid voor het uitvoeren van alle taken die betrokken zijn bij het verplaatsen van goederen van onze locatie naar de deur van de koper / ontvanger. Het is onze verantwoordelijkheid om de goederen te verzekeren en alle kosten en risico's te absorberen, inclusief de betaling van rechten en toeslagen. Met andere woorden, de verkoopkosten van goederen omvatten alle kosten inclusief belastingen om de goederen bij de deur van uw pand te bereiken.
Internationale levering
Alle datums voor levering van de goederen zijn slechts bij benadering en de winkel wordt niet als vertraagd in levering van de goederen beschouwd, tenzij de feitelijke levering van goederen later dan vier weken na de opgegeven datum plaatsvindt geschatte leverdatum en na schriftelijke kennisgeving van de Koper. De koper moet zich houden aan alle wetten die van toepassing zijn op de invoer van de goederen in het land van bestemming.
Pakket of product retourneren.Herroeping: Het is belangrijk altijd eerst contact met ons op te nemen per e-mail voordat je (een) product(en) retour stuurt. Stuur ook het retourformulier ingevuld mee! De retourzending komt voor eigen rekening. Je bent vrij om zelf een vervoerder te kiezen. Zorg wel dat je de retourzending goed verpakt. Bij schade of zoekraken tijdens de retourzending zijn wij niet verantwoordelijk. Gebruik het product niet op een manier dat het gebruikssporen nalaat of hygiëne problemen kan geven. Herroeping van zichtbaar gebruikte producten zijn per definitie niet mogelijk.
Retouradres
De Vliegerwinkel
Valkenburgseweg 56-B
2223KE Katwijk
Mochten er verder nog eventuele vragen of onduidelijkheden zijn? Neem dan gerust contact met ons op!
Wie betaalt de verzendkosten?Wij betalen de verzendkosten van je retourzending, indien een van de onderstaande punten van toepassing is op je bestelling:
- Indien je een product hebt ontvangen wat je niet besteld hebt
- Indien je een product defect geleverd krijgt, en dit meldt binnen de zichttermijn
- Indien je een product bij ons hebt besteld, op basis van onjuiste productinformatie op onze website
Je dient zelf de verzendkosten voor de retourzending te betalen indien een van de onderstaande punten van toepassing is op je bestelling:
- Indien je een defect meldt buiten de zichttermijn
- Indien je niet tevreden bent over een product
- Indien je per ongeluk een verkeerd product hebt besteld
Het bedrag is afhankelijk van het gewicht en formaat van de zending. Het basisbedrag voor het retourneren van briefpost via PostNL bedraagt €3,95. Het basisbedrag voor het retourneren van een pakket via PostNL bedraagt €6,95. Indien je als consument gebruikmaakt van je herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor je eigen rekening. Wij raden je aan een retourzending te allen tijde met track & trace of aangetekend te verzenden. Indien je pakket tijdens het verzendproces kwijtraakt bij de vervoerder, zijn wij niet aansprakelijk!
Klachten
Een klacht? We kunnen het ons haast niet voorstellen! Daar balen we ontzettend van.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@devliegerwinkel.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Verzendkosten
Verzending met PostNL binnen Nederland, Op werkdagen voor 14:00 besteld, direct verzonden. Meestal de volgende dag in huis. Bestelling tot 50 euro € 6,95 verzendkosten, orders boven € 50,00 worden gratis verzonden binnen Nederland.
Verzendkosten overige landen
Bulgaria | € 9,24 |
Denmark | € 12,95 |
Estonia | € 24,49 |
Finland | € 18,25 |
France | € 12,95 |
Greece | € 24,49 |
Hungary | € 18,25 |
Ireland | € 18,25 |
Poland | € 18,25 |
Portugal | € 18,25 |
Romania | € 26,26 |
Slovenia | € 18,25 |
Italy | € 13,99 |
Latvia | € 21.70 |
Lithuania | € 26,26 |
Austria | € 13,99 |
Sweden | € 18,25 |
Slovakia | € 18,25 |
Spain | € 18,25 |
Czech Republic | €18,25 |
United Kingdom | € 13,99 |